Evropa: + 33 2 33 61 16 70 | Amerika: +1 438 800 6104

Senzor tlaku v systému posilovače řízení

Dodání do 3 až 5 týdnů
  • Teplotní rozsah od -35 do +120 ° C.
  • Doba odezvy výstupu 3 mS.
  • Dlouhá životnost 3 miliony kompletních cyklů.
  • Vhodné pro drsná prostředí automobilových systémů.

Charakteristický produkt Senzor tlaku v systému posilovače řízení

Prezentace produktu

Snímač tlaku v systému posilovače řízení monitoruje a reguluje vysoký tlak oleje cirkulující v levé nebo pravé komoře posilovacího válce při otáčení volantem.

Data jsou poté přenesena do ECU k ovládání vysokotlakého olejového čerpadla řízení. Současně volant působí na vysokotlaký olejový hnací válec, aby usnadnil řízení a snížil námahu potřebnou k manévrování.

Výrobek má a dobrá spolehlivost a dlouhou životnost a je vhodný pro práci v drsném prostředí automobilového systému.

Caractéristiques

Servisní služba 0 ~ 10,6 MPaG (nastavitelný rozsah)
přesnost

±1,0 %FS (linearita, hystereze, opakovatelnost)

Celkové chybové pásmo: ±3,0 %FS (-35℃~+120℃)

K dispozici je také vysoce přesná verze

Provozní teplota -35 ℃ ~ + 120 ℃
Skladovací teplota  -40 ℃ ~ + 150 ℃
Ochranný tlak 15,9 MPaG
Tlak na roztržení 20 MPaG
Pracoviště hydraulický olej
Životnost 3 miliony úplných cyklů
vibrace  11 g (50 ~ 2000 Hz)
Elektrické rozhraní YAZAKI RK03FB
Úroveň ochrany IP69K
Domovní materiál SWRCH22A-DA
Tlakové připojení M12 × 1,25
Napájecí napětí 5,0 ± 0,25 V DC
Výstupní napětí 0,5 ~ 4,5 V DC (nastavitelné v rozsahu 5 V)
Napájecí proud 10 mA (maximum)
Impedance zátěže 10 kΩ (typické)
Doba odezvy výstupu 3 mS
Přepěťová ochrana 40 V ss
Reverzní napětí -40 V DC
Ochrana contre les soudy-obvody ano
ESD  15 KV
EMC (512 MHz až 1 GHz) 50 V / m
EMC (1 MHz až 512 MHz) 100 V / m

Tyto produkty mohou zajímá vás