Speciální železniční teplotní sonda KPTS 410

Typ snímače KPTS 410A a KPTS 410B

Typ citlivého prvku Pt 50/3850 a Pt 50/3850, výstup Pt 100/3850

Teplotní rozdíl

-40 ° C až 100 ° C

Index ochrany IP 65 podle EN 60529

Průměr stopky 6 ± 0,1 mm

Délka tyče

25 milimetrů

Materiál stonku nerezová ocel DIN 1.4301

Materiál připojovací hlavy

LEXAN (odpovídá normě EN 45545-2)

Doba odezvy τ0,5 <9 s (v tekoucí vodě při 0,4 ms-1)

Izolační odpor

> 200 MΩ při 500 VDC, teplota 25 ° C ± 3 ° C, vlhkost <80%

Průměrná životnost ≈ MTTF * 1,2 x 105 h - na základě teoretického výpočtu

* Za podmínek prostředí a provozních podmínek stanovených ve schválené metodice zkoušek.

Testy

Zkoušky rázem a vibracemi

kategorie 1, třída B podle EN 61373

Zkouška izolace 4 kVDC po dobu 1 minuty podle EN 50155

Ohnivzdornost

podle EN 45545 (možné podle NFPA 130)

Dodání do 3 až 5 týdnů

Mezinárodní přeprava

Standardní nebo expresní doručení

Bezpečné platby

Všechny platby jsou bezpečné a schválené.

Záruka nejlepší ceny

Kontaktujte nás pro definování způsobu platby.

+ 33-233 611--670

Angličtina - francouzština - němčina - španělština

Podrobnosti o produktu "Speciální sonda pro měření teploty vzduchu na železnici KPTS 410"

Sada speciálních teplotních senzorů KPTS 410A a KPTS 410B byla vyvinuta pro měření teploty vzduchu v gelových bateriových skříních vysokorychlostních vozů v aplikačním segmentu kolejových vozidel. Kvůli shodnému umístění bateriových skříní jsou zapojeny do série s vyhodnocovacím prvkem, což ukazuje průměrnou teplotu ve dvou skříních. Sériové připojení KPTS 410A a KPTS 410B umožňuje interní konfiguraci svorek hlavice KPTS 410B, takže není potřeba žádný zvláštní propojovací prvek. Svorkovnice Free Wago 222 je součástí teplotního senzoru KPTS 410B pro připojení stínění vstupního kabelu a připojovacího kabelu.

Senzory se skládají z plastové hlavy, kde je umístěna deska s plošnými spoji se svorkovnicí pro připojení napájecího kabelu nebo sériovým připojením dvou senzorů a z nerezové tyče, ve které je prvek pro snímání teploty. Senzory lze použít pro všechny řídicí systémy kompatibilní s typy detekčních prvků uvedených v tabulce technických parametrů. Senzor odpovídá stupni krytí IP 65 podle normy EN 60529 v platném znění.

Senzory jsou určeny pro provoz v chemicky neagresivním prostředí.

ZKOUŠKY, PROHLÁŠENÍ, KALIBRACE

Typové zkoušky provádí oznámený subjekt podle normy EN 50155 v platném znění, Železniční aplikace - Elektronická zařízení používaná v kolejových vozidlech, čl. 12.2.9, 12.2.11

- Zkouška izolace podle EN 50155 v platném znění

- Zkoušky rázem a vibracemi podle EN 61373 v platném znění

Výrobek splňuje parametry podle EN 45545-2 v platném znění, Požární ochrana kolejových vozidel - Část 2: Požadavky na chování materiálů a konstrukčních částí při požáru. Může být dodán s materiály vyhovujícími požární bezpečnostní normě NFPA 130 v platném znění.

- variabilní provedení tyče - délka L

obecně

  • Reference GKPTS410R
  • Jméno a Příjmení Speciální železniční teplotní sonda KPTS 410

8 dalších produktů ve stejné kategorii: