Zavolejte nám: + 33 2 33 61 16 70

Senzor tlaku v systému posilovače řízení

Tento snímač tlaku v systému posilovače řízení detekuje hodnotu vysokého tlaku oleje v levé nebo pravé komoře válce, když se volant otáčí, a přenáší získaná data do ECU pro ovládání olejového čerpadla řízení. Vysokotlaký olej současně tlačí válec, aby se řízení odlehčilo, a síla potřebná k ovládání řízení se sníží.Produkt má vysokou spolehlivost, dlouhou životnost a je vhodný pro práci v náročných automobilových podmínkách.

Charakteristický produkt Senzor tlaku v systému posilovače řízení

Technický výkres Schéma snímače tlaku posilovače řízení
Pracovní tlak

0 ~ 10.6MPa (nastavitelný rozsah)

přesnost

± 1,0% FS (lineární, hystereze, opakovatelnost)

Plné pásmo chyb

± 3,0% z plného rozsahu (-30 ° C až + 100 ° C) - K dispozici je další vysoce přesná verze

Provozní teplota

-35 ° C až + 120 ° C

Skladovací teplota

-40 ° C až + 150 ° C

Ochranný tlak

15.9Mpa

Tlak na roztržení

20Mpa

Měřicí kapalina

hydraulický olej

Životnost

3 miliony úplných cyklů

chvění

11 g (50 ~ 2000 XNUMX Hz)

Elektrické rozhraní

YAZAKI RK03FB

Úroveň ochrany

IP65

Domovní materiál

SWRCH22A-DA

Tlakové připojení

M12x125

Napájecí napětí

5.0 ± 0.25 V ss

Výstupní napětí

0.5 ~ 4.5VDC (nastavitelné v rozsahu 5V)

Napájecí proud

10 mA (maximální)

Impedance zátěže

10KΩ

Čas odezvy výstupu

3mS

Přepěťová ochrana

40VDC

Reverzní napětí

-40 V ss

Ochrana contre les soudy-obvody

oui

CEM (512 MHz – 1 GHz)

50 V / m

CEM (1 MHz – 512 MHz)

100 V/m

ESD

15KV