Charakteristický produkt Senzor tlaku pro klimatizaci automobilu - vnitřní připojení
Toto tlakové čidlo pro klimatizaci automobilů může měřit tlak chladiva v klimatizačním systému pro monitorování v reálném čase prostřednictvím ECU, optimalizovat řízení systému, snižovat volnoběžné otáčky a šetřit energii.
Vnitřní připojení tlakové sondy | |
Technický výkres | ![]() |
Pracovní tlak |
0 ~ 4.6 MPa (nastavitelný rozsah) |
přesnost |
± 1,0% FS (lineární, hystereze, opakovatelnost, kalibrace) |
Plné pásmo chyb |
± 1,5% plného rozsahu (-20 ° C až + 85 ° C) nebo ± 2,5% FS (-40 ° C ~ + 135 ° C) |
Provozní teplota |
-40 ° C až + 135 ° C |
Skladovací teplota |
-40 ° C až + 150 ° C |
Ochranný tlak |
9.2Mpa |
Tlak na roztržení |
13.8Mpa |
Měřicí kapalina |
HFC134a, PAG olej |
Životnost |
5 miliony úplných cyklů |
chvění |
11 g (50 ~ 2000 XNUMX Hz) |
Elektrické rozhraní |
Packard #12065287 |
Úroveň ochrany |
IP65 |
Domovní materiál |
hliníková slitina A6061-T6 |
Tlakové připojení |
7/16-20UNF-2B |
Napájecí napětí |
5.0 ± 0.25 V ss |
Výstupní napětí |
0.5 ~ 4.5VDC (nastavitelné v rozsahu 5V) |
Napájecí proud |
10 mA (maximální) |
Impedance zátěže |
10KΩ |
Čas odezvy výstupu |
3mS |
Přepěťová ochrana |
16VDC |
Reverzní napětí |
-14 V ss |
Ochrana contre les soudy-obvody |
oui |
CEM (512 MHz – 1 GHz) |
50 V / m |
CEM (1 MHz – 512 MHz) |
100 V/m |
ESD |
15KV |