Zavolejte nám: + 33 2 33 61 16 70

Senzor tlaku pro klimatizaci automobilu - vnitřní připojení

Senzor tlaku v automobilové klimatizaci dokáže měřit tlak chladiva klimatizačního systému pro monitorování ECU v reálném čase, optimalizovat strategii řízení systému, snižovat volnoběžné otáčky a šetřit energii.Vysoká přesnost měření umožňuje ECU provádět optimální řízení klimatizačního systému.

Charakteristický produkt Senzor tlaku pro klimatizaci automobilu - vnitřní připojení

Toto tlakové čidlo pro klimatizaci automobilů může měřit tlak chladiva v klimatizačním systému pro monitorování v reálném čase prostřednictvím ECU, optimalizovat řízení systému, snižovat volnoběžné otáčky a šetřit energii.

Vnitřní připojení tlakové sondy
Technický výkres Senzor tlaku klimatizace automobilu
Pracovní tlak

0 ~ 4.6 MPa (nastavitelný rozsah)

přesnost

± 1,0% FS (lineární, hystereze, opakovatelnost, kalibrace)

Plné pásmo chyb

± 1,5% plného rozsahu (-20 ° C až + 85 ° C) nebo ± 2,5% FS (-40 ° C ~ + 135 ° C)

Provozní teplota

-40 ° C až + 135 ° C

Skladovací teplota

-40 ° C až + 150 ° C

Ochranný tlak

9.2Mpa

Tlak na roztržení

13.8Mpa

Měřicí kapalina

HFC134a, PAG olej

Životnost

5 miliony úplných cyklů

chvění

11 g (50 ~ 2000 XNUMX Hz)

Elektrické rozhraní

Packard #12065287

Úroveň ochrany

IP65

Domovní materiál

hliníková slitina A6061-T6

Tlakové připojení

7/16-20UNF-2B

Napájecí napětí

5.0 ± 0.25 V ss

Výstupní napětí

0.5 ~ 4.5VDC (nastavitelné v rozsahu 5V)

Napájecí proud

10 mA (maximální)

Impedance zátěže

10KΩ

Čas odezvy výstupu

3mS

Přepěťová ochrana

16VDC

Reverzní napětí

-14 V ss

Ochrana contre les soudy-obvody

oui

CEM (512 MHz – 1 GHz)

50 V / m

CEM (1 MHz – 512 MHz)

100 V/m

ESD

15KV